BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 4, 2009

Youth Camp 2009 at Fraser Hill , Pines Resort (UNITY)

(1/6/09-3/6/09)

Last Monday till Wednesday I went for the KLBC Combined Youth Camp at Fraser Hill , Pines Resort..... The THEME at the camp was UNITY...... Hehehe......

The camp was awesome and all of us have so much of fun.... I will not forget about this camp.... It will be a memorable camp..... The message that speak by Pastor KeLvin Foo was awesome..... His messages was easy to understand but a bit hard to digest it.... It takes time..... :P

The events we have in camp are Amazing Race at Night..... Jungle Trekking in the afternoon...... and Games.... Talentime..... And so On.... Every meals we aLso HAve buffet... The foods Was Ok and Nice!!!! Hehe..... On the 1t day of camp, all of us have reached there early.... Hehehe.....

Anyway the ROAD TO FRASER HILL Was Really Winding.... I feel so headache when we were on the way there..... Hahaha....

Those people who did not sign up the camp, they have missed it.... I really hope those who didn't able to dign up this year camp, they will sign up next year camp.... The camp was trutly awesome and GREAT...... :D


Here are those pictures that I took from the camp at Fraser Hills..... ;)
Let the Picture do The Talking..... XD


Monkey.... Hahaha.....


Lilian - MonKey...... JKJKJK..... XD








What they are doing??? Duck Walking??? XD


It Is actually they singing the song " It The Great Things To Serve The Lord" They was doing the action while walking.... LOL....


Pastor KeLvin Foo doing the SummaRy For all the message that he told Us in Camp.... :P


Nice View...... :D


The View that facing from my apartments..... :-) Cool Huh????


The apartments that I m staYing at Fraser Hill , Pines Resort..... ^^


From Left - Jessie, Lilian, Rachel Cha, Sarah Yang, Evan and Me..... :)


Us AgAiN with the Camp T-Shirt.....


Lilian and Me...... ~-~


What are we dOing???? Hmmm...

We ArE ScraTching Out BUTT...... WAKAKAKAKAKAKAKA.....


Haha, What is Sarah Yang and Rachel Cha doing???? LOL....


Haha, took some photo of some friends in the last day of camp..... :)


We are doing SoMe SiLLY FaCes..... Did we do successfullly??? Wahahahahaha....


Nice Flower.... Hehe...


Group Photo of everyone in the Camp!!!!!






Su May giving the appreciation Gift TO Pastor KeLvin Foo....


MicRoWave Ranger Group Cheers....


Air Condition Ranger Group Cheers....


My Group aGain....


Television Ranger Group Cheers....


CoFFee Maker Ranger Group Cheers...


Washing Machine Group Cheers...


The 6th place - Washing Machine Ranger...


The 5th place - Microwave Ranger...


The 4th place - CoFFee Maker Ranger...


The 3rd place - Refrigerator Ranger...


The 2nd place - Ari Condition Ranger.... My Group..... Yeah!!!!! ^^


The 1st place - Television Ranger....


The Banner of Our Youth Camp.... Nice HUH????


The Banner for Washing Machine Ranger Group...


The Banner for Refrigerator Ranger Group...


The Banner for Microwave Ranger Group...


The Banner for CoFFee Maker Ranger Group...


The Banner of My Group.... Air Condition Ranger....


The Banner for Television Ranger Group...


Me and Lilian took Photo with Pastor KeLvin Foo....


Sharon was Lilian G.A while I am Emily G.A. in camp..... Hehe..... ^^


My Dorm Mate....
From Left - Vis, Sharon, Joay Lai, Stephanie, Me and Chan Jie Min....


The entrance of Pines Resort...


We TaKe PhoTo IN the ToiLet...... Hahahaha..... I wonder why..... LOL .... :P



Hehe.....


What They ArE Doing TowaRds JessiE..... Hahaha..... :P


We took pHoto with Sarah Yang....
Hmm.... I wonder Who Put the Black Thing in Front of us.... XD


We TooK photo Again without any DistracTion.... Haha....


Samuel Lam with Us and The cUp NoodLes..... Hehe..... :D


I took pHoto with those KLBCCian Girl in the caMp..... :-)


Us aGain.... Sharon, Lilian and Me....


Another Nice Flower.....




Another nice scenery.....


The entrance..... We saw the bus aLready arrived..... Haha....


Before leaving the camp side, took some photo of the scenery.....


Another Scenery aGain..... ~-~

video
Video of the Refrigerator Ranger Group Cheers..... Hehehe.....


Anyway I can't wait for another camp next year..... Hehe.....

However another events ADORE 2009 is coming.... It is on the 22/8/09......
All Youth Must Come and Join us.... Is FREE ADMINISTRATION!!!!! Hehehe..... :P